Check This Out

14. okt. 2012

Lige et par ord fra mig

Hej alle sammen :))
I fredags startede efterårsferie!
Så da jeg kom hjem skulle der bare slappes af efter en hård uge på efterskolen! :))
I går var jeg på powershopping med min søde veninde,
billederne kommer senere da jeg lige nu har svært ved at få dem overført til min computer :(
Men jeg fik i hvert fald brugt nogle penge..
Jeg købte 2 dejlige trøjer, 2 t-shirts og 2 par bukser for i alt 2100.-
Så det var nu ret udmærket ;))
Her i ferien skal jeg faktisk lidt rundt i landet..
Mandag :
Skal jeg til Hadsund og have tjekket mit syn - krydser fingre
Tirsdag :
Skal jeg til Hobro og shoppe med en Veninde - Yes yes!!
Onsdag :
Skal jeg tilbringe med familien, hvad vi skal må jeg ikke vide - hmm..
Torsdag :
Skal jeg til fest ved en fra min efterskole i Spøttrup - Glædelse!!
Fredag :
Dejligt med tømmermænd - Mindre glædelse..
Lørdag :
Skal i sommerhus med Pigerne fra gangen, da min søde roomie fylder 15 - Der findes intet bedre!
Søndag :
være død, og så tilbage til efterskolen og hverdagen - kill me? Yes please!

so contagious

Ingen kommentarer:

Send en kommentar