Check This Out

13. jun. 2012

Kanin gives væk!



Mine bedsteveninder og jeg har sovet sammen fra i går til idag, omkring klokken 20.00 ringede det på               døren og en af vores venner stod med en kanin, fodder og savsmuld i hånden.
Da han ikke kunne have den mere...
Så her over natten har den ligget i en pap-kasse med avispapir, mad, vand og gulerødder... Men den kan ikke blive her, og jo jeg ville da gerne tage den, men da jeg desværre er allergisk overfor kaniner må jeg takke nej:/
Vi har ikke fundet nogen der er interesseret endnu:(
Det er en hun
Den er lys brun
Den er tam
Dens pels er vildt blød
Og mangler et hjem :/
Den er 100% GRATIS
Og kan hentes efter aftale
Hvis du har plads til den så vær sød at meld dig hurtigst mulig!

Kys herfra<3
-The swagger


Ingen kommentarer:

Send en kommentar