Check This Out

25. dec. 2011

The Gifts

Så er gaverne i hus,
Jeg tog billederne fra Nettet, da jeg var dum nok til at glemme min telefon derhjemme, og derfor ikke kan tage billeder:(
Men fik MEGA fede ting!

Nogle af de ting jeg lige kan remse op:
-Skrivebordet som faktisk er brunt 
-Det super seje spejl
-Lampen til mit nye skrivebord
-Et par total seje Bjørn borg natbukser 
-Make up platte fra Vi Unge
som du finder i deres shop
-Justin bieber Kalender for 2012 
-En kjole fra Vero Moda
-Gavekort til Matas på 500.-
-En Adidas shorts og T-shirt med navn bagpå
-3 par øreringe 
-1 ring
-Bjørn borg "underbukser"
&
-3.500.- Kr.
Og så er hårfarven/affarvningen bestilt, for jeg regner ikke med at komme ind i byen her foreløbigt, men så er det bare det der med at vente på at den kommer hjem:)
Klik her for at få flere informationer


Looooooove ya<3
-The Swaggers!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar